2016. november 13., vasárnap



1. ACNE


ACNE = Ambition to Create Novel Expressions 

www.acnestudios.com





A stockholmi székhelyű divatmárka 1997-ben indult diadalútjára, amikor a designer cég négy alapítótagjának egyike, Johnny Johansson 100 db farmernadrágot gyártott le, piros cérnával varrva, rokonok, barátok számára. A termék akkora sikert aratott, hogy egy évvel később, minden ruhaüzlet ilyet akart árulni. A tervező a természetből, művészetből, zenéből  inspirált darabjai letisztultak, finom vonalvezetésűek, igazi skandináv szín-és formavilág jellemzi őket. A márka formabontó megjelenésében, publikációiban. Üzleteik stúdióként működnek a világ számos országában. Kampányaikat sem hagyományos csatornákon bonyolítják, hanem saját magazinjukon (Acne Paper) keresztül.


 
2014 Spring



2016 Spring Paris Fashion Week

2017 Spring
Az ikonikus farmer
2016 Winter



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése